...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تــــــــ ـــــو ...

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

 

فایده ندارد !

اما ...

دوستت دارم های " تــــو "

چه غوغایی می کند ...

روحم را تازه می کند !


زندگــــی ...

زندگی با همه وسعت خویش

محفل ساکت غم خوردن نیست

حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست

اضطراب و هوس دیدن و نادیدن نیست

زندگی خوردن و خوابیدن نیست

زندگی جنبش جاری شدن است

زندگی کوشش و راهی شدن است

از تماشاگه آغاز حیات

تا به جایی که خدا می داند.

زندگی چون گل سرخی است

پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف،

یادمان باشد اگر گل چیدیم،

عطر و برگ و گل و خار،

همه همسایه دیوار به دیوار همند


♡دوستت دارم♡ ...

دوستت دارم...!

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

اگرکلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگرکلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگرکلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگرکلمه دوستت دارم کلید زندان من وتوست

پس با تمام وجود فریاد میزنم

دوستت دارم


دوستــــتــــ ـــــ دارم ...

بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید …

…ولی مهربان

پشتت دیوار است… !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم


دوستت دارمـــــ ــــ ...

I Miss You

 

 

You are there

And I am here

Thinking about how much

I love you

 

Thinking about how much

I respect you

 

Thinking about how much

I miss you

 

You are there

And I am here

Thinking about how much

I cannot wait

Until we are together again

 

Thinking about how much

I will appreciate

More than ever

The time

We will spend together

 

I love you


عاشقـــانه های منــــ ــــ ...

در خــــاطری که " تــــــــو " هـستی

 

 

دیــگران فرامـــــــــوشند...

 

 

بگـــــــذار در گوشـــــت بــــگویم...

 

 

" می خواهـــمت بـــــــــی نــــــــــــهـــــایــــــت "!

 

 

این خــلاصه ی تـمام " عـــــاشــقانه هــــای مــــــن " است...


با منـــ ــــ بمانــــ ــــ ...


ذره ای عشق ...

قطره ای اشک ...

لحظه ای تردید ...

قلبم بی تو از تپیدن هم خسته ست!

تا هستی می تپد ...

پس بمان برای همیشه

اگر نمیخواهی مرگم را ببینی !

این مرگ یک نفر نیست!

نبودنت ...

مرگ دنیاست

دنیایی که من ساختم !

دنیای من ...

برای همیشه با من بمان !!!

اگـــــ ـــــه ...

من یه پسرم!

اگه برات غیرتی نشم

اگه روت حساس نباشم

اگه ته ریش نداشته باشم

اگه باهات مهربون نباشم

اگه بهت اخمای کوچولو نکنم

اگه وقتی شالت رفت عقب نگم اونو بکش جلو

اگه دستتو محکم نگیرم

اگه نگم هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت

اگه سر به سرت نذارم

اگه قربون صدقت نرم

اگه نگرانت نشم

اگه بهت نگم عروسک من

اگه نگم من مهمم که میگم خوبی

اگه ...

اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!

تو عاشق اینی که من یه مرد کامل باشم!مرد تو!

 

اممما!!!ا

 

تو یه دختری

اگه خودتو لوس نکنی

اگه باهام قهر نکنی و ناز نکنی

اگه وقتی چشام میچرخه از حسودی دیونه نشی

اگه از نظر دادنام خوشحال نشی

... اگه به خاطر من به خودت نرسی

اگه سر به سرم نذاری

اگه برام گریه نکنی

اگه لب و لوچه آویزون نکنی تا بغلت کنم

اگه بهم نگی آقامون

اگه برام مظلوم بازی درنیاری

اگه از سرو کولم نری بالا

اگه برام عشوه نیای

اگه گوشمو نپیچونی و نگی تو فقط مال منی

اگه ناغافل دستامو نگیری

اگه وقتی کار بدی کردی با ترس بهم نگی

اگه لج بازی نکنی

 

اگه...

اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات بکنم!

من تورو خانوم میخوام!

خانوم من!

من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!

من صلابت نگه میدارم تو لطافت

تو نجابتتو نگه دار منم نگاهمو

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!

من بهترین پسر واسه تو!

تو بهترین دختر واسه من!

 

میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد...


مـ ــــرد که باشی...

مرد که باشی

وقتی دست زنی را عاشقانه می گیری

تازه می فهمی مرد بودن را باید میانِ دستانِ ظریف زن

احساس کرد...


عاشقـــــ ـــــانه...

من چہ عاشقانہ مے پرستم

تمام آن لحظہ هاے را کہ بہ نام مےخوانمت

و تو با جان_گفتنهایت

مـرا بـیخود کنـے از خـودم!