...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

گاهی...

گاهی

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ

ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ

ﻧﮕﺎﻫﺶ میکنی

ﺍﺷﮑﺎﺕ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ میشه...

ﺗﻮی ﺩلت میگی

ﻧﺒﺎشی

ﻣﯿﻤﯿـــــﺮﻡ...


همیشه باش...


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه.... سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:46

شکرخدایی که تورابرای من 
              ومن را برای توآفرید
                     آغوشت را مأوای آرامشم قرارداد
                                وضربان قلبت را صدای لالایی شبانه ام
                                      شکرخدایی که عشقت را درقلبم شعله ورکرد
                                                      ویادت را درخاطرم همیشه زیبا نمود
                                                                  شکرخدایی که مرا ازعطرتنت مست کرد
                                                   تادرآسمان زندگی با یاد تو عاشقانه پروازکنم
                                           شکرخدایی که برای رسیدن به آرامش
                                  چشمانت را به من هدیه کرد    
ودردوری و دلتنگی تنها مرهم دل آشفته ام را صدای توقرارداد

                                    شکرخدایی که عشق تورا دردلم قرارداد...

دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد...

یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم و هی نترسم که الان تموم میشه...

نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه...

یه بغل که دستاشو سفت بپیچه دورم...

یه بغل نرم که رو دستش ساعت نبسته باشه...

اونوقت من بتونم یه هفته،یه ماه،یه سال،یه قرن توش بمونم و هیچکدوممون

ندونیم ساعت چنده...

یه بغلی که توش تا میتونم گریه کنم...

هق هق...

جای تمام گریه هایی که تو دلم موند و من دلم نیومد تنهایی صاحبشون بشم...

جای همه وقتهایی که اومدم استارت یه گریه ی اساسی رو بزنم یادم اومد

دستهایی رو کم دارم برای پاک کردن اشکام...

دلم...دلم بغــــــــــــــــــل تــــــــــــــــو رو میخواد اونم برای همیشه...

دلم میخواد الان مست آغوش یه مرحـــــــــــم باشم...

محمدرضا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:02

توازجنس پاییزی یا پاییزازجنس تو
که من زنده میشوم درهوای پاییزی
همانطورکه زنده میشوم درهوای نفسهای تو

الهی بگردم...
اوه چه خشن شدی...
قوبونت بشم ک میخندی هستی من...

?؟?؟~~~
....

محمدرضا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:38

یا الله

اولین پست عشقم هست این پست و همینطور اولین نظر من در وبلاگ خودمون...

خیلی قشنگه خــــیلـــــــی...
اشکمو در آووردیا...
خیلی دوست دارم خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

روزهایی مثل امروز
که هوای روزگارم ابری است
هوای چشمانم بارانی
و هوای قلبم طوفانی
تو باید باشی
تویی که تمام دنیای منی
بیایی تا آغوش گرمت
چشمان پرمهرت
دستانت نوازشگرت
صدای دلنوازت
بیادم بیاورند که خوشبختم
ای همه دنیای من امروز به تومحتاجم مثل تشنه به آب



خیلی دوست دارم...خیلی زیاد...

اشک خودمم دراومد وقتی داشتم این پسترو میزاشتم
هی میگم من بلد نیستم هی بگو خودت نظرمو ثبت کن...دیدی بلدنبودم!!خخخخخ...شوخی میکنم محمدم....
منم خییییییلیییییی دوستت دارم....خیییلییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد