...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

همیشه با تو هستم ...

برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستماگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،

هر جا که باشی!.....


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:36

مینویسم سرشار از عشق
      برای تویی که همیشه
تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی...
    برای تو که بخوانی و بدانی
دوست داشتنت در من
     بی انتهاست...

باش؛
تا بی اشتها شوم
نباشی اگر
نان می‌خرم و آب می‌خورم
باش؛
تا به هرچه غیر تو
بی اشتها شوم
مثل دو عاشق
که ساعتِ نگاه کردن را
به غذا خوردن
تلف نمی‌کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد