...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عشق خدا....

می گویند: 

عشق خدا 

به همه یکسانَ ستــ 

ولی من می گویم: 

مرا بیشتر از همه 

دوستــ دارد 

وگرنهـ 

بهـ همهـ 

یکی مثل تو می داد... 



نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:22

حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم

اما دوستت دارم

کودکانه تر از آنچه فکر کنی


خیلی خیلی زیاد دوست دارم...


عشق یعنی روح را آراستن ،
بیشمار افتادن و برخاستن !

هر که با عشق آشنا شد مست شد،
وارد یک راه بی بن بست شد!!!

خیال من
. دفترشعری است
. وتو میهمان سطر سطر آن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد