...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

واژه دوستت دارم...

واژه دوستت دارم

برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است...

وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی...

قایقت میشوم...

قایقت می شوم بادبانم باش


بگذار هر چه حرف پشت مان می زنند مردم


باد هوا شود دورترمان کند !

آی میچسبد...

داشتنت مثل هوای برفی

یا نم نم باران جاده شمال

و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛

آی می چسبد….


تو...

تو فقط یک ضمیر نیست

تمام دنیای " مــــــن " است...


پروانه...


پیله کرده ام به تو...

نمیدانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد...

قلبت...


این شــعرهـــا

 بـــرونــد بــه جــهنّم

 مــن فقــط

 دیــوانـه ی آن لحــظه ام… 

که قــــلبت

 زیــــر ســـرم 

دسـت و پـــا بزند…. 


عشق من با من بمان ...

بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب ، لذت از دیوانگی ،

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،

بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،

بوسه یعنی عشق من با من بمان ...


ماه ...


لبانم را روزی به ماه خواهم رساند

نه ماه آسمان

به روی ماه تو

آغوش گرم ...


شاید بزرگترین اشتباه خداوند این بود که ....

روی جعبه هایمان ننوشت..!


"در آغوش گرم نگهداری شود"

روزی باتو خواهم بوود...

برای دیدن چشمانت...
برای داشتن دستانت...
برای با تو بودن...
تا قیامت صبر خواهم کرد...
فرقی نمی کند امروز باشد یا در فرداها...
یقین در من موج می زند که روزی با تو
 خواهم بود…