...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

چشمانت ...

من عاشق آن چشمان سیاه ام،

بیهوده چی گویم که پریشان یک نگاهم،

گر مستی چشمان تو گناه اس ،

من طالب آن مستی و خواهان گناه ام


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:12

ﺗﻔﺎﻭﺗﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺎﺷﻢ ﯾﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭ :
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﭘﯿﺶ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ “ﺗﻮﯾﯽ”

سفری خواهم داشت‎‎
ازامواج خروشان موهایت تا شب ستاره باران چشمانت‎‎
از آتش گرم لبانت‎ تا خنکای دلانگیز آغوشت‎‎
من پاییزی و سردم‎
این تویی که مرا زنده نگه میداری
عشق من

مهدیه... شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:05

خوشبختی داشتن کسی است
که بیشتر از خودش
تـــو را بخواهد
و
بیشـــتر از تـو
هیـــچ نخواهد
و
تـــو ...
برایش تـــــــمام زندگی باشی ...

اگر پاییز نبود !
هیچ اتفاقِ شاعرانه ای نمی افتاد
نه موسیقیِ باد بود
نه سَمفونیِ کلاغ ها
نه رقصِ برگ ...
و من
هیچ بهانه ای برایِ بوسیدنِ تو
در این شعر نداشتم ...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد