...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

کسی را دارم ...

کسی را دارم....

که انقدر برایم کسی هست که

نگاهم دنبال کسی نیست

و

هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر

کسی به چشمانم نمی آید "هرگز"

و هیچ نگاهی،

دلم را نمی لرزاند "هرگز"

تنها یک نفر هست که همانند

گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته !

انسان که سهل است،

وجودش را به دنیا هم نمی دهم!


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:00

نمـی دانم مـی دانی یـا نه ... ؟!
.
.
.
لـحظـه ی تـولـد مـن بـه همـان ثانیـه ای بـرمـی گـردد ...
.
.
.
کـه تـو بـرای اولیـن بار بـه مـن گفتی ...


"دوسـتت دارم ..."

دوستت دارم ‎
به رسم عجیبت ترین عاشق دنیا ‎
بنام عشق‎
به شکل مجنون‎
تو فقط باش‎
من دوستت دارم ‎‎

خــــــــیـــــــلیـــــــــ دوستت دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد