...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

جا گذاشته ام ...


دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود

مـن تـمـامِ حـسِ چــِشـایـی ام را . ..

رویِ لـبـانـت . ..

جـا گـذاشـتـه ام..

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:57

بــوســـه ای کــنـارِ گــونـه ات
هــــزار حـــرفِ نگــفـته ام را بـه
تـــو خــواهــد گــفــت....

چه عاشقانه به رویت لبخند زدم

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی

و این شد عاشقانه ی آرام من و تو

مهدیه... دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:53

بــوسـ

مدتهاست عاشق توام

در عشق رویایی تو میسوزم
فشارسنگین احساسم تمام قلبم را می فشارد دلم تنگ تنگ تنگ توست
ازچشمانم مدام وبی دلیل اشک سرازیراست
دستانم یخ زده اند
دلشوره دارم
منتظرم
گویی گمشده ای دارم که باید پیدایش کنم
بدون او آرام و قرارندارم
همه می گویند درمانی ندارم جزتو
عشق من
آمده ام تا مداوا کنی این درد بی درمان را
ای مرهم تمام دردهای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد