...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دلم برایت تنگ شده ...


چند روز است ندیدمت دلم برای صدایت پرمیکشد

دلم تنگ چشمانت شده است     

به آروزی دیدارت می خوابم با امید دیدارت چشمانم را بازم می کنم  

امروز روز دیگر و هوا هوای دیگری است

بوی عشق می آید

و صدای عاشقی

احساس خوبی دارم

تمامت را احساس میکنم

عطر تنت تمام اتاق را پرکرده است

نمی بینمت اما میدانم که هستی

وقتی درگوشم می گویی دلم خیلی خیلی خیلی برایت تنگ شده است

خوشبختی را باتمام وجودم به آغوش میکشم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه.... سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:20

بعضی از نظرام نصفه اومده....
متن کاملشو دوباره گذاشتم

عب نداره خانومم میدونستم میای درستش میکنی قربونت بشم...

هرکس. . .

یا شب میمیرد. . .

یا روز. . .

اما من بدون تو. . .

شبانه روز. . .

مهدیه.... سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:17

دﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﻭ
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﯾﻬﻮ بپری وسط حرفش ﻭ ﺑﮕﯽ:
ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ، ﻣﻦ ﺍﯾﺸﻮﻧﻮ ﺧﯿﻠﯽ دوس دارم...
ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ عشق من..

وسعتــــــ ــ دنیـــــا برایم تغییـــر کرده !

از وقتی‌ کـــﮧ تــو همـﮧ دنیای من شدی . . .

منم خیلی شما رو دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد