...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

واژه دوستت دارم...

واژه دوستت دارم

برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است...

وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

نمی ذارمـــ ـــــــ تو رو از » مــــــــــن » بگیرند

حتی تو عالــــــــم عکســ و نقاشی ــ

روی پیشونیــــ سر نوشته

تو باید فقطــــــــــــــــ مالــــــــ خودم باشیــــــــ ـــــــــ

تــــــــــو را ک داشته باشم
مهم نیست کجای این دنیا زندگـــی کنم
تــــــــــو تمام سهم من از این دنیایے
مــــــــــن
تــــــــــو را که داشته باشم
به تمام آرزوهـــــایم رسیده ام
آنگاه چیزی جـــــز پایداری عشقــــــــــمان از خدا طلب نمیکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد