...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بــوسه ...

ﻋﺸﻖ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﻌﻨﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ
ﻫﻤﺪﻣﺖ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﻮﺳﯿﺪﻥ ﺩﻫﺪ
ﻭ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺭﯼ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺍﺕ ﺑﺰﻧﯽ

تجسم کن عشقت کنارت باشه ...

تجســم کـن کنـآرت بـآشـَد
شـب... قبــل از خــوآب...
نگـآهـَش کنــی تـآ
مطمئــن شـوی کـه هـَسـت
کـه مـی مـآنـد
صبـح کـه بیـدآر می شــوی
هنــوزم هـَسـت... کـه خـوآب نیسـت
فکـرش رآ بکــن!
نگــرآنیت رآ بفهمــَد
نگـآهـَت کنـد
ببــوسـَدت... نـزدیـک تــر شـود...
طــوری کـه نفسـَش صـورتـت رآ گـرم کنــَ د، بگــویـَد:
[بخـوآب عــزیـزم! کنــآرت هـَستــم!]
و ایــن یعنــــــی خــودِ خــودِ زنـدگــــــی

خدا کند بیایی ...

هوایت که به سرم می زند‎
سرد می شوم‎،از تنها بودنم‎
پر می کشم‎،برای آغوشت‎
جان می دهم‎،برای یک لحظه لمس  دست هایت 
آهنگ انتظار‎،هنوز ترانه ای ست که می شنوم‎
به سینه‎ می تپد،‎قلبم‎
هزار بار به امید دوستت دارم های تو‎
خدا کند ‎بیایی و ‎آرام بگیریم من و دل‎

عطر تــــو ...


چه بخواهی چه نخواهی عشق منی 

وامشب تلفیق عشق تو نیاز من 

میشود خوشبو ترین عطر دنیا 

عطری که تمام اتاقم را پرکرده است‎

ومن مست یاد و عطرتو مستانه صدایت میکنم نگاهت میکنم

 باتو همه چیزچه زیباست‎‎

دست هایم ...

دنیایی خواهم ساخت‎

عاشقانه برایت‎

با تمام احساس ام‎

دنیایی‎پر از دوستت دارم هایی دل نشین‎

آنچنان‎که قلبت را به لرزه در آورد‎

تنها‎،دست هایم را رها مکن


بی تو...

چقدر قشنگه با عشقت

تا سرحد مرگ دعوا کنی!!!

بعد آخره شب بیاد از پشت بغلت کنه و بگه:

ی موقع فک نکنی میخوام آشتی کنما...!!

فقط بی تو خوابم نمیبره..!!

بعضی وقتا...

بعضی وقتاهست که دوست داری عشقت کنارت باشه محکم بغلت کنه بزاره اشک بریزی تاسبک بشی

بعداروم توگوشت بگه دیونه چته ؟من که باهاتم؟

هیس...

یعنی میشود روزی برسد…

که بیایی….. 

مرا در آغوش بگیری… 

بخواهم گله کنم… 

بگویی هیس…. 

بگویی همه کابوس ها تموم شد….. 

دوستت دارم...

نفس هایت را بشمار...


بس است! همین کافیست..

فقط نفس های خودت.. مگر نه تو تمام دنیای منی؟

نفس هایت قد همه ی ادم های دنیاست برایم...


قد نفسهایت دوستت دارم دنیای من...