...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تولدت مبارک...

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با  تو دنیا برایش زیباتر

است !

بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …


تولدت مبارک عشق همیشه ی من...

تولدت مبارک زندگی من...


خیییلییی دوستت دارم...خییلیی...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:00

خیلی قشنگه عشقم خیلی...
ممنونتم نفسم...
بابت همه چی ازت ممنونم عمرم...


خیلی دوســـــــــــــــــــــــــــــتت دارم خــــــــــــــــیــــــــــــلی دوستت دارم خیلی خیلی زیاد نفسم عشقم عمرم جوونم هستی من...

خواهش میشه عشق من...محمدم...
امیدوارم همیشه کنارهم باشیم تا همیشه رو در رو این روز زیبا رو بهت تبریک بگم...
منم خیییلییی دوستت دارم زندگیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد