...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بعضی وقتا...

بعضی وقتاهست که دوست داری عشقت کنارت باشه محکم بغلت کنه بزاره اشک بریزی تاسبک بشی

بعداروم توگوشت بگه دیونه چته ؟من که باهاتم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:31

دلم از عشق سهم کمـــــــــــــــــــی داشت

برایم با تو بودن عالمــــــــــــــــــی داشت


خیلی دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم
خـــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــی

نگران نباش!؟یک عادت قدیمی دارم ...هیچ وقت جای خالی را پر نمیکنم!؟ منتظر صاحبش میمانم ...آخر مگر میتوانم جای خالیت را پر کنم ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد