...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عطر تــــو ...


چه بخواهی چه نخواهی عشق منی 

وامشب تلفیق عشق تو نیاز من 

میشود خوشبو ترین عطر دنیا 

عطری که تمام اتاقم را پرکرده است‎

ومن مست یاد و عطرتو مستانه صدایت میکنم نگاهت میکنم

 باتو همه چیزچه زیباست‎‎

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:18

بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

تک تک سلول های بدنم همه فدای تو باشد ای عشق من...

خیلی دوست دارم خیلی خیلی عشق من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد