...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بــوسه ...

ﻋﺸﻖ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﻌﻨﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ
ﻫﻤﺪﻣﺖ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﻮﺳﯿﺪﻥ ﺩﻫﺪ
ﻭ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺭﯼ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺍﺕ ﺑﺰﻧﯽ

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:34

ღღ
میان این همه “ضمیر”…….
“تو” را انتخاب کردم عاشقانه..!
ღღ

هفته ای که شنبه اش را باتو آغازکنم
جمعه ای دل انگیزخواهد داشت



خیلی خیلی دوست دارم هستی من عشق من...

مهدیه... شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:32

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت...
که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...
که وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشماش بهت بگه...
هستم تا ته تهش...

ساز دلت که کوک نباشد..
فرقی نمی کند کجا باشی!
سرزمین مادری ؛
یا خان ی پدری ..
هر دو یک رنگ دارد:
رنگ دلتنگی



خیلی دوست دارم عشق من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد