...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عشق ...

عشق

چیز عجیبــی است

وقتــی از مـَن

دیکتاتوری مـی سازد، زود رنج

که تنها تـــــــو را

انحصاری مــی خواهد

از تــــــــــو

نازک دلــی

که اشک مرا

تاب نمــی آورد

عشق

چیز عجیبــی نیست

شاید

اما من و تو

عجیب عاشق همدیگر شده ایم

عاشقتر ...

 ...هـــر قـــدر کهـــ میــــ گـــذرد....

ســــالــهــا...

مــــآهــ هــــا...

روزهـــــا...

ســـاعتــــ هــــا...

از زمـــان زیســـتنــمــــ در کنــــار تـــــــو

مَــنـــ...بهـــ هــمــانـــ انـــدازهــ...

هـــر ســـالـــ ...

هــــر مـــاهـــ...

هـــــر روز ...

هــــر ســـاعَـتـــ...

عـــاشقـــ تَـــر میـــ ـ ـشــومــــ...

و

بــــــاز هـــــمــــ...

عـــــاشــــقـــ تـــــر♥♥..

زیر یک آسمانیم...

هرچقدر دور باشیم باز به هم نزدیکیم !
بالا را نگاه کن ...
هر دو زیر یک آسمانیم

تا آخر دنیا دوستت دارم ...

تمام دنیایم 
تمام خواستنم 
تمام عشقم 
با سکوت گذشت 

دربرابرتو سکوت نمیکنم 
فریاد میزنم 
تا آخردنیا دوستت دارم 

تــــــــــو را دارم ...

مـــَن بــآ هــَمـﮧ فــَرقــــ دآرَمـــ !

مــَن . . .

تــــــــــــو رآ دارَمـــــ !

آرامش ...

در این فصــــــــل ســــــــرد

به یک ” گرمــــــــا ” نیــــــــاز داری و بــــــــه یک ” تلــــــــخی ” !

گرمــــــــای آغــــــــوش معشــــــــوقت . . .

و تلخــــــــی عطــــــــرش که عجیب آرامت میکنــــــــد

خییییلیییی...

ہِهتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا هست ایـنـہِ ڪہِ

بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره

اونم خییییییلییییی


هوای بی تو...

هوایت که به سرم می زند ، دیگر در هیچ هوایی،

نمی توانم نفس بکشم! عجب نفس گیر است

هوای بــی تــــــــــــــو
 ...

دوســــــــتتــــــ ـــــ دارم ...

چه حس خوبی دارد دوستت دارم هایت
وقتی صدایت میپیچد دروجودم
چه حال خوشی دارم بایادت
وقتی آشوب بپا میکند درقلبم
چه طعم شیرینی دارد بوسه هایت
وقتی غرق میشوند درلبهایم
همه چیز باتو عالی است