...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

خییییلیییی...

ہِهتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا هست ایـنـہِ ڪہِ

بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره

اونم خییییییلییییی


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:50

آن موی سیاهت را‎
آن چشم خمارت را‎
آن صورت ماهت را‎
بوسه زنم بوسه‎‎

آن غنچه نازت را‎
آن صدای سازت را‎
آن دست نیازت را‎
بوسه زنم بوسه‎

آن ابروی کمانی را‎
آن چشمان آسمانی را‎
آن هستی بارانی را‎
بوسه زنم بوسه

‎آن یارجوانی را‎
آن عشق نهانی را‎
آن حس زندگانی را‎
بوسه زنم بوسه




خــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــی
خیلی خیلی خیلی
دوستت دارم عشق من نفسم عمرم....

می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری…
خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند…
و بی تو بودن مرا گریان…
تو با من هستی در حالی که در کنارم نیستی…
تو با منی چون در قلب منی.قلبم را با دنیا عوض نمی کنم…
چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد