...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تا آخر دنیا دوستت دارم ...

تمام دنیایم 
تمام خواستنم 
تمام عشقم 
با سکوت گذشت 

دربرابرتو سکوت نمیکنم 
فریاد میزنم 
تا آخردنیا دوستت دارم 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه.... سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 18:28

خییلیی قشنگ بود...مثل همیشه...
مخصوصن عکسه...
فک کنم دستت بیوفتم همینکارو باهام میکنی....خخخخخخ....ب قولخودت میچلونیم
دوستت دارم محمدم...باتمتم وجودم...
تا آخرش باهاتم...نا آخره آخرش...تا تمام عمرم....
خیییییلیییییی دوستت دارم محمدرضا...خیییلیییی

الهی دورت بگردم عشقم...
منم همینجور تا آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرش باهاتم
خیلی دوست دارم مهدیه ام خیلی زیاد هستی من
خیلی زیاد دوستت دارم عشق کل زندگیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد