...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تو را دوست میدارم تا آخر عمر ...


تو را دوست میدارم ، به اندازه وسعت قلبم ، حس وجودم

تو را دوست میدارم ، تا آنجا که دوست داشتنی است ، عشقی است، تو هستی!
تو را دوست میدارم ، به خاطر خودت ، به خاطر بودنت ، برای زندگی ….
تو را دوست میدارم ، برای در کنار هم بودن ها ، برای خاطراتمان ، برای همه چیز!
تو را دوست میدارم ، به خاطر دلتنگی ها، انتظار ها ، به تو رسیدن
تو برای من یک روز عشقی ، روزی که میفهمم با تمام وجودم تو را دارم
تو را دارم تا همیشه و به خاطر همیشه بودنت است که تو را دوست میدارم
تو را دوست میدارم ، چون بالاتر و پاک تر از هر حسی است ای حس ناتمام من
.....دوستت دارم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:20

به سلامتی عاشقایی که
از عشقشون دورن
و بخاطر بعضی مشکلات
واسه مدت طولانی حتی
صدای همو نشنیدن...
وقتی هم صدای همو میشنون
صفحه ی گوشی خیس میشه
هم بخاطر چشای پر از اشک
ِهم از بوسه هایی که روی گوشی زده میشه..



خیلی دوست دارم نفسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد