...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارمـــ ـــــــ ـــــ ـــ ...


آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای....

که دیگر حتی نمی توانم مضمون تازه ای پیدا کنم

حالا حق میدهی در شعرهایم

به همین سادگی بگویم

" دوستت دارم "

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:24

بهترینم...

دنبال وجهی می گردم
که تمثیل تو باشد

زلالی چشم هایت
مهربانی دست هایت

نوازش گندم زار
و همین چیزهای بی پایان

گفته بودم دوستت دارم

وتا ابد دوستت خواهم داشت...

حرفهای زیادی بلد نیستم …

من تنها چشمان تو را دیدم و

گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید …

از عشق چیزی نمی دانم اما

دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد