...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بهترین بهانه ی عاشقی ...


دیگربرای عاشقی بهانه ای نمیخواهم!

نه بارانی نه هوای دل انگیزی نه پنجره ی رو به باغی و نه هیچ چیزدیگر
همین که بدانم هستی و وجودت مایه آرامشم است کافیست
و چه بهانه ای از خود عشق که بی بهانه ام کند؟


تقدیم به او که خود میداند برای من بهترین بهترینهاست

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:29

پستات بازم مثل همیشه عالی بودن....
خییییلیییی دوستت دارم عشق من....

ممنونتم عشقم...
منم خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم نفسم عمرم جووونم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:28

مرد من

گم شــدی

میــان آدمهایـی کـه همـه شبیه همند!

اما تو فرق میکنی

من تــو را یک جور خاص دوست دارم..

شبیه آسمانـی که تنها یک ماه دارد..

یا بهــتـر بگویم شبیه کسی که فقط..

یک نفر را دوست دارد ..

و آن هم توویی عشق من....

در همه ی لحظه هایم تکرار میشوی

اما هیچوقت هیچوقت...

تکراری نمیشوی!

خیلی دوستت دارم عشق من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد