...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

خیلی...

بعضی کلمه ها ارزش بارها شنیدن را دارد...
گوشت را بیار جلو
اروم میگم
کسی نشنوه جز خودت
خیلی
خیلی
خیلی
دوستت دارم...


با من بمان...

بامن بمان ‎...

میخواهم در فضایی ک از عطر تن تو آکنده است نفس بکشم...

بودنت را حس کنم ‎...

می خواهم چشمانم رافدای آمدنت کنم تا بیایی...

بهانه ایی باشی برای زنده بودنم..نفس کشیدنم..

خوب من ‎...
بامن بمان ‎...


میخواهمت...

ﻧـﺰﺩﯾـﮏ ﺗـﺮ ﺑﯿـﺎ ...

ﺗﺎ ﺑـــﻮﯼ ﻋﻄﺮ ﺗﻦ ﺍﺕ

ﺑﭙﯿﭽﺪ ﺩﺭ ﭘﻮﺳﺖ ﺗنم

ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ...

مثل دو ماه سرگردان...

ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﭼﺸﻤﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﮕﯿﺮﺩ ...

ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮ ﺑﯿﺎ

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻤﺖ ...


من تو رو میخوام....

مـیــدونــیــ دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد!

خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه:

دیـــــوونــَــم کـــَـردی بـــیــــا ایــنـــَـم هـــَـمــونــی کـــه مـــیــخــــواســــتـــــی…

 


دستهایت...

نه عاقدی در کار بود نه خطبه ای ..
نه کاغذی امضا کردیم نه قراردادی نوشتیم ..
ولی چه تعهد شیرینی ..
دستهایت ،
مرابه تمام آدم های سرزمینم حرام کرد ..!!

تنها بودنت کافیست...

حتما ک نباید شعر بلد باشی...
تنها، بودنت کافیست،  
همین که مى خندى،  
نگاهم مى کنى، 
و یا صدایت را  
در آغوشم جا مى گذارى، 
همین بوى آرام نفس هات 
که دورم مى پیچد.  
بوسیدن چشمات،  
یا خیره شدن به راه رفتنت،  
همه اینها یعنى شعر  

تنها بودنت کافیست...

فاصله...

فاصله‌ی زمین تا آسمان را 

آسمان پُر می‌کند

فاصله‌ی من تا تو را، تو ..

دلتنگی...

گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛


گاهـــــی 
هوای تو !


فرقی نمیکند . . . .


هر دو


ختم میشوند به دلتنگی من !!

تـــــــو فردایی ...


امــــروز به پـایـان می رسـد 

از فردا برایــم چیزی نگــو ! 

مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست " 

فقــط می گــویم " تو روز دیــگری هســتی "

تــو فردایــی 

همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم.! 
 

عشق من...

عشق من 
نامه ام را ادر اینجا برایت زمزمه میکنم 
باد مرا همراهی میکند و قاصدکم را به دیدارت رهسپار میسازد ...
من ...زیباترین عاشقانه ام را 
با عشق 
با احساسم 
برای تو 
با قایقی از جنس باد میفرستم 
در ساحل منتظر باش 
زیرا امواج قایق حاوی عاشقانه ام را برایت خواهند اورد 
شاهزاده ای من 
دوستت دارم ...