...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوســـღــــش دارم ...!

خدایا..!
بـبـخــش اگــه دنـیـاتــو مـیـفــروشــم بـه یـه نــگاه عـشـقـم . .
 
بـبـخــش اگـه یـکی رو دارم بــرام خـــدایـی مـیـکـنـه . . .
 
بـبـخــش اگـه عـشـقـمـو بـیـشـتـر از جـونی که تــو بـهـم دادی ،
 
دوســـღــــش دارم !
 
بـبـخــش اگـه بـعـضی وقـتـا ســرت داد زدمــو عـشقـمـو ازت خــواسـتم . . .
 
بـبـخــش اگـه یـه مـوقـعـهـایــی عــاشـقــانــه مـیــپـرستـمـش . . .
 
بـبـخــش اگـه آرامــــــ♥ــــشم خــلاصــه مـیـشــه تــو صــداش . . .

خــــدایـــا !
 
بـبـخــش اگـه مـیـخـوام دنــیـا نـباشـــه ، اگــه اونـیکـه دنــیـامــه نـبـاشــــه . . .
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:11

عشق من

اگر چشمه جوشان عشقت

در دلم نمی جوشید

خزانی را که پشت سر گذاشته ام

از یاد نمی برم

و اگر شکوفه نگاهت

در چشمم نمی شکفت

بهاری را که در پیش رو دارم

نمی دیدم

حضور تو مهر تاییدی است بر تمام زیبایی ها

و غیبت تو پایانی است بر تمام خوبی ها

خیلی دوستت دارم عشقم...

خیییییلیییی عالی...
بهار زندگیه من تویی زندگیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد