...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تـــــــو فردایی ...


امــــروز به پـایـان می رسـد 

از فردا برایــم چیزی نگــو ! 

مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست " 

فقــط می گــویم " تو روز دیــگری هســتی "

تــو فردایــی 

همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم.! 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:36

چه خوب میشه روزی که بیای منو در آغوش بگیری …

بخوام گله کنم بگی هیس …

دیگه هیچی نگو …

بگی همه کابوس ها تموم شد از حالا من و تو تا ابد با همیم تا ابد ..

خیلی دوستت دارم عشق من...

چه زیباست

که تو تنها نیــــــــــــاز من باشی

چه عاشقانه است

که تو تنها آرزویـــــــــــــــم باشی

چه رؤیایی است

این لحظه های نــــــــــــــــاب عاشقی

من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را فقط با تو حس می کنم

فقط با تو
ای زیبـــاترین واژه قلبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد