...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

با من بمان...

بامن بمان ‎...

میخواهم در فضایی ک از عطر تن تو آکنده است نفس بکشم...

بودنت را حس کنم ‎...

می خواهم چشمانم رافدای آمدنت کنم تا بیایی...

بهانه ایی باشی برای زنده بودنم..نفس کشیدنم..

خوب من ‎...
بامن بمان ‎...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 23:19

هـ ـرشـ ــبـ

از پـ ـشـ ـتـ صـفحـﮧ ے کـ ـوچـکـ مـوبـایـلـمـ

בر آغــوشـ مـیـگـیـرمـتــ

و

نـ ــمیـבانـ ــے

چــ ــﮧ آرامــشــ ــیــ ــســ ــتـــ

هــمیــטּ آغــــوشـــ פֿـیالــے...

همه چیزم...

دوســتم داری...
مــــیدانم...!
باز
دوســـت دارم که بپرســـم گاهی، دوسـت دارم بدانـــم که امـروز
مــثل دیروز،
مــــرا می خواهــــی...!
آخ که چه کیفی میده وقتی میشنوم بیشتر از دیروز دوستت دارم نفسم...
خیلی دوستت دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد