...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

چشم های تـــــــــــو ...


بساطِ رنگارنگی
برایم پهن کرده دنیا
اما من فقط
چشم‌هایِ تو را می‌خرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
عشقت... شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:13

خوشبختی:
رنگین کمان لبخند توست!
که
با هر ترنم باران
شکل می گیرد!
❝ تـــــــــو فــقــطـ خـــــوشـــــــــحال بـــاشـــــــ ❞
من اشک آسمان را در می آورم..

♥شبیه پونه ها
کناره های دلم
ازدحام کرده ای
و من چشمه ای
که باید از تو بگذرم♥

خیلی دوستت دارم عشق من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد