...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

اعتراف میکنم...


اعتراف میکنم
بیشتر نوشته هایم، سرقت ادبی است!
من برای تو، تمام عاشقانه های جهان را به سرقت میبرم.
و اعتراف میکنم
هیچ جای دنیا
سارقی نیست ♥ عشق تو ♥ را از دلم برباید!!

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومیت... چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:12

خدایا ببخش اگه دنیاتو میفروشم به یه نگاه عشقم ببخش اگه یکیو دارم برام خدایی میکنه ببخش اگه عشقمو بیشتر از جونی که تو بم دادی دوسـش دارم ببخش اگه بعضی وقتا سرت داد زدمو عشقمو ازت خواستم ببخش اگه یه موقعهایی عاشقانه میپرستمش ببخش اگه ارامـــشم خلاصه میشه تو صداش
خدایا ببخش اگه دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشـــه
دیگه همه چی تموم میشه
بدون اون نمیخام این زندگیو...

“ماه” گُل سرت
“خورشید” سینه ریزت
دو “ستاره” گوشواره هایت ..
عاشقم و از جیب خلیفه می بخشم!

منم بدون تو این زندگی رو نمیخوام خانومیم...
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستــــــــــــــــــــت دارم خانومیم دارو ندارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد