...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بوسه های من...

پرهیجان ترین سقوط دنیاست
بوسه های من
در دستان زیبای تو

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومیت... چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:15

خوابی ؟
دلم میخواد اروم خوابیده باشی
بی ترس ، بی دلهره ، بی دلتنگی
دلم میخواد وقتی خوابی اونجا باشم
یواش بدون اینکه حس کنی بغلت کنم
خودمو بچسبونم بهت گرمای تنتو حس کنم
نگات کنم و تو دلــم بگم اخــر سر مال خودم شدی
مـال خوده خودم
بعد خیلی اروم بوست کنم
تو گـوشـت اروم بــگم دوسـت دارم هـمه ى زنـدگیم...

معنای خوشبختـــــــی این است که
در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد

قربونت بشم نفسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد