...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارم ...

دراین دنیای بزرگ

یکی فقط یکی

میشه جواب تمام احساس عاشقانت

میشه انگیزه ادامه زندگیت

میشه درمون تمام درهات

ای انگیزه زنده بودنم

ای درمان دردهایم

ای جواب احساس عاشقانه ام

دوستت دارم


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:34

ﺭﻭﺑـــﺮﻭﯼ ِ ﭘﻨﺠـﺮﻩ ﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ،
ﭼـــﺎﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻢ .....!
ﺑﯽ ﺗﻔــﺎﻭﺕ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ
ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﭘﻬﻦ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺭﻭﯼ ِ ﺳﻨﮕـﻔﺮﺵ ِ ﺧـــﯿﺎﺑﺎﻥ !
ﺣــﺎﻻ ﯾﻘﯿﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﻧــﺪﺍﺭﻡ ،
ﺟــــﺰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ِﺗــﻮ ...

بازامروز دلم بهانه ات را گرفته است
وباز من مجبورش میکنم که به عشقت شعربگوید
میخواهم سرش را گرم کند
میخواهم به این بهانه کمی خودش را خالی کند
اما انگاربی فایده است
دیگرفقط خودخودخودت میتوانی مسکن این قلب بیقرارشوی
بیا عشق من
بی تابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد