...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عشق ...



عشق آدم رو داغ میکنه

اما…

دوست داشتن آدم رو پخته میکنه

هر داغی یه روز سرد میــــشه

اما…

هیچ پخته ای خام نمیــــــشه

من دوست دارم...



نبایـב یه مو از سرت کم بشه√!

ҳ̸Ҳ̸ҳ·•●حق نـבارےغصه بخورے√، همیشه بایـב شاב باشے! ҳ̸Ҳ̸ҳ


·•●اجازه ناراحت شـבن نـבارے!√ ҳ̸Ҳ̸ҳ


·•●بایـבخیلے مواظب خوבت باشے√ҳ̸Ҳ̸ҳ


·•●فهمیـבے؟ ҳ̸Ҳ̸ҳ


·•●حق مریض شـבن هم نـבارے√! باشه؟ ҳ̸Ҳ̸ҳ


·•●چون من בوســــــــــــــــــــــــــــــــــتבارمҳ̸Ҳ̸ҳ


نماز آیات...



ماه من…

نماز آیات میخوانم وقتی گرفته ای…


دَسـتــانَـت...



دَسـتــانَـتـ را دَر بَـرابَـرَم مـشـتـ میـکنی..

مـیـپــرسی:گل یـا پــوچ..؟

دَر دلَــــم مـی گویَــم: ..

فَـقـَـط دَسـتــانَــت..

هوای نبودنت ...



اشکهایم که سرازیر میشود…

دیری نمی پاید که قندیل میبندد،

عجیب سرد است هوای نبودنت…

خیال رفتـ‗__‗ــטּ را از سر بیروטּ کنـــ...



خوش آمــ‗__‗ـدی..
قدمت روی چشـ‗__‗ـم هایم..

بسـ‗__‗ـاط قهوه ام مهیاست..
.
.
کفشهایتـ‗__‗ـــ..

کفشهایتـــ را امــــــــا…

پنهـ‗__‗ـاטּ می کنـــم..

خیال رفتـ‗__‗ــטּ را از سر بیروטּ کنـــ

ماه پیشانـے مـטּבلبر بارانـے مـטּ ...



شب سرבے ست و هوا مـنـتظر باراטּاست




وقتפֿـواب است وבلم پیش تو سرگرבاטּاست



شب بـפֿـیر اے نفست شرح پریشانے مـטּ




ماه پیشانـے مـטּבلبر بارانـے مـטּ

بخاطر دلتنگیه ...



نصــــف بیشتر دعـــــواها

بـخاطر " دلتنگـــــــــــیه "

وقـتی دلتنگــشی و نـمیفـهمه

یـا ازش دوری و هـمش بـهونه مـیگیری ...

ولـی وقـتی پیـششی یـا تــو آغــوششی

آروم آرومــــــــی ...


دوستت دارم به اندازه خیال پردازی هایم



دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .


چکاوک عاشقانه



کجای این جنگل شب پنهون می‌شی خورشیدکم؟ 
پشت کدوم سد سکوت پر می‌کشی چکاوکم؟ 

چرا به من شک می‌کنی؟ من که منم برای تو 
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو 

 

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقم‌و؟ 
پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق‌هقم‌و؟ 

گریه نمی‌کنم نرو، آه نمی‌کشم بشین 
حرف نمی‌زنم بمون، بغض نمی‌کنم ببین 

سفر نکن خورشیدکم ترک نکن من‌و نرو 
نبودنت مرگ منه راهی این سفر نشو 

نذار که عشق من و تو اینجا به آخر برسه 
بری تو و مرگ من از رفتن تو سر برسه 

گریه نمی‌کنم نرو، آه نمی‌کشم بشین 
حرف نمی‌زنم بمون، بغض نمی‌کنم ببین 

نوازشم کن و ببین عشق می‌ریزه از صدام 
صدام کن و ببین که باز غنچه می‌دن ترانه‌هام 

اگر چه من به چشم تو کمم، قدیمی‌ام، گمم 
آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم 

گریه نمی‌کنم نرو، آه نمی‌کشم بشین 
حرف نمی‌زنم بمون، بغض نمی‌کنم ببین 

ایرج جنتی عطایی