...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دل...

دل است دیگر

 عاشق میشود

بی قرارمی شود

دلتنگ می شود

هنوز نرفته ای و من به اندازه هزاران سال دلتنگ چشمانت شده ام

هنوز نرفته ای و من دیوانه نبودنت شده ام

دل است دیگر

دوریت برایش مرگ است مرگ...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:31

دنیا بــــــــــد نیست !!

گاهی یک نفــــ❤ـــــر

با نفس هایــــــــــش ،

با نگاهــــــــــــــــــش ،

با کلامــــــــــــــــــش ،

با وجــــــــــــــــــودش ،

با بودنـــــــــــــــــــش ..

بهشتی میسازد از این دنیا برایت

که دیگـــــــــــــــــــــــــــــر بدون او،

بهشــــــــــــــت واقعــــــــــــی را هــــــــــــــم

نمیخواهـــــــــــــــــــــــــــی !!!!



بهشت من...

آهاے همیشگے ترینم!
تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
چہ در گذر باشے
چہ نباشے
براے من استمــــــــــــــــــــــــــــــــــــرارے
خواهے بود..
من هر لحظه تو را صرف مے کنم!
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد