...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارم...

نفس هایت را بشمار...


بس است! همین کافیست..

فقط نفس های خودت.. مگر نه تو تمام دنیای منی؟

نفس هایت قد همه ی ادم های دنیاست برایم...


قد نفسهایت دوستت دارم دنیای من...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:09

پس می زنم لحظـــــــه ها را

تـــــــا برسم به بلندای آغوش آرامش بخش تـــــــو

کـــــــه در آغـــــــوشم بگیـــــــری

و من ...

دنیـــــــایم را ببـــــــازم در پس عطـــــر تنتـــــــ ...


پستات اشکمو در آوورد...

خیلی دوست دارم خیلی...

ممنون برای اینکه هستی...

ممنونم ازت بابت همه چی عشق من ...

مﻦ ﺣَﺴــــــــــﻮﺩﻡ ... Xx
ﮐَﺴــــﯽ ﮐــــﻪ ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨــــﻪ ...
ﻣﺎﻝِ ﺧﻮﺩ ِ ﺧﻮﺩمه !
یَعنی
ﻫﯿــــﭻ ﺍَﺣَﺪﯼ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﻪ !
ﻫﯿﭻ ﺍَﺣَﺪﯼ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺶ ﺩَﺱ ﺑﺰﻧﻪ
ﮐَﺴــــﯽ ﮐــــﻪ ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨــــﻪ
ﻫﻤﻪ ﭼﯿــــﺰِﺵ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩِ ﺧﻮﺩﻣـه!!
ﻗﻠﺒِﺶღ
ﺩﺳﺘﺎﺵ
ﺣﺘﯽ ﻧﻔﺴﺎﺵ !

الهی عشق من...
منم ازت ممنونم ک هستی...
درجریانی ک اگه کنارم نباشی میمیرم محمدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد