...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

نفس هایت...

با تو بودن خوب است . . .

زندگی در من موج می زند !

خبری از دلوابسی و غم نیست . . .

چه بی صدا کولاک به پا میکند عطر نفس هایت...!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:50

گاهی اوقات

حسرت تکرار یه لحظه

دیوانه ام میکند /.


خیلی دوستت دارم عشقم خیلی زیاد بینهایت...


زن باس وقتی آقاشون خوابه هی باریشاش ور بره وموهاشو بکشه… که دیونه شه آقاشون هم پاشه بگه دیونم کردی نیم وجبی چی میخوای…؟
دختر زل بزنه توچشاش بگه:
بوس میخواااام!!

اصن مرد باس به خانومش بگه ببین دختر بابات
توحق نداری سرتو رو بالش بزاری فهمیدی یا نه؟
بدیدفه مهربون بشه بگه آخه عشق من
اگه سرت رو سینه ی من نباشه
من تا صبح موهای کیوناز کنم و ببوسم که خوابم ببره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد