...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تو میدانی ...

تو میــــــــدانی

حتی اگر کنــــارم نشسته باشی …

باز هم دلتنــــگ تـــــــوام

حالا ببین نبودنت با من چه میکند …

تمـــــــــــام دلخــــــــــــــوشی من :

کاش میدانستــــــــــی

جزئیـــــــــــات چشــــــــمهایت ،

کلیـــــــــــــات زندگـــــــــــی مــــن است … !!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:05

وقتی ناراحتم میکنی
گریه ام میگیره
دوس ندارم حتی بحرفیم باهم
ولی میدونی
دلم لک میزنه برا صدات
برا حرفات
دوستت دارم گفتنات
وقتی صدام میزنی آشتی کنیم
اون لحظه دل تو دلم نیس
با اینکه ازت دلخورم اما
دوس دارم بپرم بغلت ببوسمت...
دوستت داارم عشق من...

الهی دورت بگردم نفسم...
خــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــی دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم خانومیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد