...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

...(پست ثابت)

زندگــے دو چیز را یادَمـــ داد:
 
آرزویـــ مرگـــ 
 
مرگـــِ آرزو
 

نظرات 2 + ارسال نظر
Navid یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://rocyar.blog.ir/1392/11/26/straight-face

سلام.

چند پاراگراف بیشتر نیست٬ حوصله داشتی بخون و در صورت داشتن حوصله نظرت رو هم باهام در میان بذار٬ چه نظر خصوصی چه عمومی میخوام انعکاس مقاله‌ام رو ببینم.

http://rocyar.blog.ir/1392/11/26/straight-face

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

خیلی قشنگه وبلاگت محمدجان...:-*

وبلاگ من؟؟؟
وبلاگ من نیست که وبلاگ خودته...
من فقط دارم به روزش میکنم...
همه اینا فقط به خاط وجود توست...
فدات بشم الهی عشقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد