...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

لمس کنــــ ـــــ ...

لـَمس کـُـלּ کـَلمـاتـــے را . . . .
کـِہ بــَرایـَت مــے نویسَم
تا بــِخـوانــے و بفـَـهمـــے چقـَدر جـایـَت خالیست
تــا بــِدانـــے نبودَنَـت آزارم مـــے دَهـَد !
لَمس کـُـלּ نوشتـِہ هــایـــے را
کـِہ لـَمس ناشُـدنیست و عــُریاלּ
کــِہ اَز قـَـلبَم بـَر قـَلـَم و کـاغـَـذ مـــے چکـَد !
لـَمس کـُـלּ گونـِـہ هـایـَم را
کہ خیس اشک اَست و پـُـر شیار !
لـَمس کـُלּ لـَحظہ هایـَم را
تـُـویـــے کہ مــے دانــے مـَــלּ چــگونہ
عاشِــقـَـت هـَستــَم
لـَمس کـُלּ ایـלּ با تــُـو نـَبودَלּ هــا را
لـَمس کـُـלּ . . . ! !


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه... سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:43

خدانکنه..منم همینطور...نمیتونم بهت پیام بدم دارم اینجا پست میزارم...!

عزیزم...
منم اینجارو فقط به خاط تو درست کردم...
عشقم عمرم...

مهدیه... دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00

دلتنگی مرض عجیبیست... آدم را آرام آرام... ناآرام میکند...:- (

عزیزم...
دوستت دارم هوار هوار هوارتا...
زندگــــــــــــــــــــــــی من...
همه هستی من...
بدون تو میمیرم به خدا میمیرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد