...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

با منـــ ــــ بمانــــ ــــ ...


ذره ای عشق ...

قطره ای اشک ...

لحظه ای تردید ...

قلبم بی تو از تپیدن هم خسته ست!

تا هستی می تپد ...

پس بمان برای همیشه

اگر نمیخواهی مرگم را ببینی !

این مرگ یک نفر نیست!

نبودنت ...

مرگ دنیاست

دنیایی که من ساختم !

دنیای من ...

برای همیشه با من بمان !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41

چرا....؟!ای وای..ببخشید..خوبی الان...
بگو آره مثل این

خب دلم برات تنگ شده اینو برام نوشتی...
یه لحظه بدجور دلم برات تنگ شد میخواستم همون لحظه ببینمت...
برای من از اون شکلکا نداره...

مهدیه... جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

در خــــاطری که " تــــــــو " هـستی



دیــگران فرامـــــــــوشند...



بگـــــــذار در گوشـــــت بــــگویم...



" می خواهـــمت بـــــــــی نــــــــــــهـــــایــــــت "!



این خــلاصه ی تـمام " عـــــاشــقانه هــــای مــــــن " است...


گریه ام رو درآوردی اونم برای دومین بار اینجا...

محسن بیگی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:34 http://shekanj.ir/

زیبا بود.
از مجله شعر و موسیقی ما هم دیدن کنید.

بسیار زیبا بود...
لینک شدید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد