...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

عاشقـــانه های منــــ ــــ ...

در خــــاطری که " تــــــــو " هـستی

 

 

دیــگران فرامـــــــــوشند...

 

 

بگـــــــذار در گوشـــــت بــــگویم...

 

 

" می خواهـــمت بـــــــــی نــــــــــــهـــــایــــــت "!

 

 

این خــلاصه ی تـمام " عـــــاشــقانه هــــای مــــــن " است...


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه... یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:36

بلاخره دوستان اجازه دادن برم بخوابم....ولی تاحالا تااین ساعت بیدارنبودم...;-) ...لحظه به لحظه بیادتم. عشقم..

الهی بمیرم من...
یعنی خانومم اگهدفعه بعدی بیدار موندی منو بیدار نکنی...
از دستت دلخور میشم بدجور...
منم هرلحظه به یادتم اتفاقا دیشب خوابتو دیدم خیلی قشنگ بود...

مهدیه... یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:57

خخخخخخاینجا زیرلحاف..ساعت تقریبا 1بامداد...آی لاویو عشقم...دلم نمیادبیدارت کنم...!******

ای داد برمن...
چرا آخه بیدارم نکردی...
باید بیدارم میکردی...

مهدیه... یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:27

الان ساعت نزدیکای12/30شب...من هنووز نخوابیدم...دارم ازجان خودگذشتگی میکنم...خخخخ..

ای وای برمن چرا نخوابیدی...

مهدیه... شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:52

بدون اجازه صاحب اثر...!!خخخخخخخخ....

صاحب اثر جاش روی تخم چشم ما روی سرما جاداره...
قربونت برم الهی...
ببخشید که اجازه نگرفتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد