...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارمـــــ ــــ ...

I Miss You

 

 

You are there

And I am here

Thinking about how much

I love you

 

Thinking about how much

I respect you

 

Thinking about how much

I miss you

 

You are there

And I am here

Thinking about how much

I cannot wait

Until we are together again

 

Thinking about how much

I will appreciate

More than ever

The time

We will spend together

 

I love you


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:31

پس چرا گزاشتی...شاید یه چیز بدی بود...مثلا برو بیرون اززندگیم یا چیز دیگه ای....اونوقت کی پاسخگو بود...شوخی کردم...

نه بابا ترجمه کردم دیدم خوبه گذاشتم...
ببخشید اگرم بده به بزرگی خودت ببخش..
قربونت برم الهی...
دوست دارم بدجوری یه جور ناجوری...

[ بدون نام ] جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

I LOVE YOU....
بیشتریاشو فهمیدم...مام انگلیسیمون خوبه نمیدونستیم...OK...

ایول ولی من زدم ترجمه گوگل ترجمه اش کردم...
هرچی فک کردم نفهمیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد