...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستــــتــــ ـــــ دارم ...

بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید …

…ولی مهربان

پشتت دیوار است… !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم


نظرات 1 + ارسال نظر
mahdiyeh دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

فایده ندارد !
اما ...
دوستت دارم های " تــــو "
چه غوغایی می کند ...
روحم را تازه می کند !

خجالتم نده...
وقتی تورو دارم دیگه هیچی از این دنیا نمیخوام جز سلامتیت عشقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد