...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

♡دوستت دارم♡ ...

دوستت دارم...!

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

اگرکلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگرکلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

اگرکلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگرکلمه دوستت دارم کلید زندان من وتوست

پس با تمام وجود فریاد میزنم

دوستت دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه.. جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:02

خواهش میشه...

مهدیه.. دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

زندگی با همه وسعت خویش
محفل ساکت غم خوردن نیست
حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست
اضطراب و هوس دیدن و نادیدن نیست
زندگی خوردن و خوابیدن نیست
زندگی جنبش جاری شدن است
زندگی کوشش و راهی شدن است
از تماشاگه آغاز حیات
تا به جایی که خدا می داند.
زندگی چون گل سرخی است
پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف،
یادمان باشد اگر گل چیدیم،
عطر و برگ و گل و خار،
همه همسایه دیوار به دیوار همند

با اجازه از شما شب میام دوتاشو برای وبلاگ پست بزارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد