...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

وقتی تو نیستی ...



وقتی تو نیستی

شادی کلام نامفهومی ست

و دوستت می‌دارم رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت ، آیینه و هوا به تو معتادند


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

وقتی معلم پرسید:عشق چند بخشه؟
زود دستم رو بالا گرفتم و گفتم:یک بخش. اما از وقتی تو رو شناختم فهمیدم, عشق سه بخشه:عطش دیدن تو, شوق با تو بودن و اندوه بی تو بودن....

عشق فقط تویی فقط تو...
فدات بشم مهدیه من عشق من عمر من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد