...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

جرأت دوست داشتن



چه حقیرند مردمی که نه جرأت دوست داشتن دارند و نه اراده‌ی دوست نداشتن 
و نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن 
و مدام شعر عاشقانه می‌خوانند 

و تراژدی غم‌انگیز انسان این است که آنچه هست، نباید باشد 
و آنچه باید باشد، نیست و همه حرف‌ها همین است وهمه‌ی دردها همین جا است. 
درد روح این است و این است که: «انسان شقایقی است که با داغ زاده است.» 

دکتر شریعتی


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه.. یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

من بانوی تیرم....!!
سخت عاشق میشوم...!
ولی وای به روزی که عاشق شوم...!!!
سکوت میکنم. اماهرگزدست نمیکشم...!!
من بانوی تیرم...!!
زودرنج اماصبور..... مهربان اماشکستنی...!!
من بانوی تیرم!!!
فرمانروای احساس... که بایک تلنگر هزارتکه میشود....!!
خیلی این متنو دوست دارم...دقیقا ویژگی های منو داره..

بله دقیقا...
خیلی هم قشنگ...
فدات بشم خانومم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد