...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

گاهی ...


آغوش تو

مترادف امنیت است

آغوش تو

ترس‌های مرا می‌بلعد

آغوش تو

یعنی پایان سردردها

یعنی آغاز عاشقانه‌ترین رخوت‌ها

آغوش تو یعنی "من" خوبم!

بلند نشوی ،بروی !

بغلم کن

من از بازگشت بی‌هوای ترس‌ها

می‌ترسم...!



نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:33

هر لحظه با چشمان عشق آهسته حرفی میزنی
احساس من شیرین شود در چشمه هایی از عسل
مصداق یک سیاره ام در آسمان ها خوب من
دستان خود را حلقه وار بندم به قلبت چون زحل ..

قربونت بشم من الهی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد