...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

لحظه ای ...


دلم لحظه ای را میخواهد

 

که تو باشی . . .

 

همین کنارنزدیک به من

 

درست روبه روی چشمهایم

 

همنفس نفسهایم

 

خیره شوم به لبهایت

 

دست بکشم به تک تک اعضای صورتت

 

بعدچشمهایم راببندم و . . .

 

ببوسمت

 

آن لحظه دنیای من تمام میشود

 

"به خدا که واقعا تمام میشود"
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:57






*** ***
******* *******
***********
*******
**

مهدیه... چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:51

دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ..
خیلی شلوغ ...
وایستم اون وسط نگات کنم..!
بگم اینارو میبینی..؟
بگی آره..!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ..
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ..
دلم برای تو تنگ میشه... ♥♥
صداهاشونو می شنوی..؟
بگی آره..!
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده... ♥♥
بگم حالا چشماتو ببند ..
بگو چه حسی داری..!
بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه ..
بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد