...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

نمى دانم چه کار باید کنم؟؟؟


نمى دانم چه کار باید کنم ؟

 

آیا باید از سرنوشتى که تو را

 

در پیش پایم قرار داد قدردانى کنم ؟

 

همان سرنوشتى که باعث شد

 

در چشمهایت آب شوم

 

همان چشمهایى که مرا در دریائى بی قرار غرق

 

و سیماى تو را بر چهره ام حک کرد

 

آن گونه که همه تورا در چشمهایم پیدا می کنند

 

وحروف نام تو را در قلبم جای داد

 

و عشق تو را در خونم جارى کرد

 

آآآه عشق من

 

تو را به خدا به من بگو

 

آیا بعد از این همه عشق 


عاقلانه است که فراموشت کنم ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:06

نخیییییرررر...هیچ عاقلانه نیییست......
I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U

(..')♥ ♥ ('..)
.\/. M=M .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U

من غلط بکنم فراموش کنم...
دق میکنم اگه اینکارو انجام بدم میمیرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد