...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

حَســودَم

اِفتخــآر مــی کنَم کــهـ حَســودَم

 

کَـــسی کــهــ مــآلــه مَنـــه

 

کَـــسی حَــق نَدآره بــِهِش نَـــگآه کُنــه

 

آره عَزیزَمــ...اینجوریآس...



++ واسه تووووووووووووو عشق من

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:56

بله...اینجوووریاس....هرکی نگات کنه چشاشو از کاسه بیرون میارم با با همیین انگشتام..!!
اوه چ خشن...ی لحظه تصور کردم خودم ترسیدم...
خخخخخخ...


قوبونت بشم الهی که میخندی...
نبینم غمتو زندگی من...


مهدیه شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:40

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم
ناگهان
توتنهاقرار زندگی ام شدی...!

بـاغـبـــان بــ ه #گـل هـایش دلخـوش استـــ
شــــاعــــر بــ ه #شعــــرهـایــش،
دریــــا بــــه #مـــاهـــی هــایـــش،
و منــ ...
بــ ه ساعـتــــ آمدن #تـــــو!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد