...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

اونقدر دوستت دارم ...

...دوستت دارم اونقدر که خودمم نمیتونم بگم چه اندازه...


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه... جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:51

لــحظاتی هســــــــــت که :


هیــــچ چیز این زندگی قانع ام نمی کند ؛


فقط و فقط نیاز به اندکـی تــــــــــــــــــــو دارم ...?؟?؟***

مهدیه... جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:47

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است...

مهدیه... جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:44

آروم چشاتو ببند...

یه نفر برای همه ی نگرانی هات بیداره...

مهدیه شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:10

همیشه تو را دوست داشتم...
همیشه به یاد تو شب را سحر می کردم...

همیشه خواب تو را می دیدم...

همیشه اسم تو را به زبان می آوردم و تو را صدا می زدم...

همیشه آرزویم با تو بودن بود...

همیشه چشمان اشکبارم تو را جستجو می کرد...

همیشه نگاهم به لبخند مهربانت بود...

همیشه تو را دوست داشتم...

فقط تو را...!!!

و اکنون وجودت دلیل بودن من است و نگاهت بهانه برای زیستن...

پس خوب من نگاهت را از من نگیر که با نگاه تو زنده ام...

با تمام وجودم دوستت دارم...

برای همیشه با تو خواهم ماند...

خاطرات با تو بودن را با همه بدی ها و خوبی هایش در صندوقچه قلبم نگاه می دارم...

روز و شب و هر لحظه فقط به تو فکر می کنم...

بهترینم همیشه دوستت خواهم داشت و با یاد تو زندگی خواهم کرد...

این را بدان که قلبم فقط برای تو می تپد...

دوستت دارم بیشتر از همیشه...!!!

خیلی قشنگه قربونت بشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد