...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

به هر زبانی که بدانی یا ندانی ...


بــا تَمــامِ مِـداد رَنـگـے های دُنیــا

 

 

به هـَـر زَبــانی کــه بـِدانــے یـا نــَــدانے

 

 

خـالــے اَز هَــر تـَشـبیـه وَ اِسـتــعاره وَ ایـــهـام

 

 

تَـنهـــا یـــک جـــُـــــمله بـَــرایـت خـواهـَـــم نــِـوشــت

 

 

دوسـتَت دارَم خـــاص تــَــریـن مـُـخـاطـَـب خــــاص دُنیـــــا

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه... دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:10

آغوش من فقط اندازه تــو جا دارد

اگــر خـــوب گوش کنـــی

این ضربان های تند تند و پی درپی قلبم را میشنوی

تـــو را فریــاد می زنند...

مخاطب کلامــم که هیــچ

مخــاطب ضربان های قلبم هم تویـــــی...
?؟?؟?؟~~~~

مرادرآغوش بگیر‎
آغوش تو بوی عشق می دهد‎
بوی خوش دوستت دارم ‎
ومن چون پیچکی ظریف تنهامانده درباد‎
میپیچم باتمام وجودم ‎
براندامت ‎
مرادرآغوش بگیر‎
آغوش توامنیت است ‎

مهدیه... دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:08

راه که میروی

عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم باتو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم رد پایت را هیچ خیابانی درآغوش نکشد

تو فقط مال منی

مال من...

من دلم میخواهد ‎

باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎

برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎

مست ازاین عشق ‎

خیره به چشمانم ‎

دستانم را بگیری‎

و بابوسه ای ‎

شعری تازه برلبانم بسرایی‎

من دلم میخواهد ‎

من باشم و توباشی و عشق ‎

ودیگرهیچ‎

مهدیه... دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:59

می گویند:

عشق خدا

به همه یکسانَ ستــ

ولی من می گویم:

مرا بیشتر از همه

دوستــ دارد

وگرنهـ

بهـ همهـ

یکی مثل تو می داد...?؟
دوستت دارم....

کوتاه می نویسم ‎
تو بلند بخوان‎
به بلندای تمام احساسم ‎
دوستت دارم ‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد