...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوستت دارم اونم بینهایت بینهایت

عاشقونه میخونم واسه کسی                      که خودش میدونه عاشقش شدم

واسه اونکه میدونه خیلی گله                      خیلی مهربونه عاشقش شدم

میخونم ، واسه اون که بودنش                      با یه عالمه خوشی مساویه

من براش، میخونمو همه میگن                      بگو اونکه عاشقش شدی کیه

میــــدونه چقدر دوستش دارم                      میـــدونه نباشه میمیرم

میـــدونه زندگیم آرومه                      وقتی که دستاشو میگیرم

عاشقونه میخونم ، واسه کسی                      که خودش میدونه دنیای منه

اونکه با نگاهه با محبتش                      میتونه تلسم غم رو بشکنه

میخونم ،واسه همون کسی که با                      یه نگاهش میتونه جادو کنه

میتونه منو با یه زندگیه                      خیلی خوب و عالی روبه رو کنه

میــــدونه چقدر دوستش دارم                      میـــدونه نباشه میمیرم

میـــدونه زندگیم آرومه                      وقتی که دستاشو میگیرم

عاشقونه میخونم ، واسه کسی                      که خودش میدونه دنیای منه

اونکه با نگاهه با محبتش                      میتونه طلسم غم رو بشکنه

میــــدونه چقدر دوستش دارم                      میـــدونه نباشه میمیرم

میـــدونه زندگیم آرومه                      وقتی که دستاشو میگیرم


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه... دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:25

میخوام باور کنی چقدر دوستت دارم

میخوام باور کنی تنهات نمیزارم...



میخوام باور کنی چقدر نگاهت رو

تو این شبهای بی خاطره کم دارم...



میخوام باور کنی تمام دنیامی

تو درمون دل عاشق تنهامی...



میخوام باور کنی محتاج چشماتم

توی هرثانیه هرلحظه باهاتم...



دارم توی چشمات دنیامو میسازم

دارم به عشقت دارم قلبمو میبازم...



بمون پیشم تاوقتی خون تورگ هام

بمون پیشم همیشه ای گل نازم...



میخوام باور کنی تمام دنیامی

تو درمون دل عاشق تنهامی...



میخوام باور کنی محتاج چشماتم

توی هرثانیه هرلحظه باهاتم...

به تهیدستی ام نگاه نکن
مگو هیچ نداری
ببین….
“تـــــو را دارم”...!!!

مهدیه... دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:21

تو که باشی همه دنیا برام مثل بهشته
خدا اسم تو رو تو سرنوشت من نوشته...


تو که باشی همه دنیا برام زیباترین میشه
همونجایی که تو باشی همونجا بهترین میشه...


تو آغوش توام زیباترین جای جهانم
تو اسمم رو بگی انگار یه شعر عاشقانه ام...


صدای تو مثه لالایی بارون عشقه
حسی که تا ابد تو قلب ما میمونه عشقه...


تموم دلخوشیم اینه که تو دنیات بمونم
تومیدونی که جون تو شده بسته به جونم....


کنار تو پر از آرامشم حالم عجیبه
تو وقتی آشنام باشی همه دنیا غریبه....

آرامشی میخواهم

خلوتی میخواهم...

تو باشی و من

در کنار هم

تو سکوت کنی و من گوش کنم

و من آرام بگویم *دوستت دارم*و تو گوش کنی

و آرام بگویی: من بیشتر...

بودنت را دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد